Friday, June 10, 2011

Maklumat Terkiniiii...

Saudara/Saudari,

Dimaklumkan terdapat perubahan dengan perancangan program yang telah diatur dimana Unit Kawalan Vektor akan masuk ke site membuat semburan kabus pada esok petang mulai jam 7.00pm. Oleh yang demikian, kehadiran kita adalah diperlukan di sana. Mungkin tidak ramai yang boleh hadir tetapi sekiranya ada dalam 10 orang sudah memadai...

Pendaftaran masuk Hotel Metro Inn di Pekan Teluk Panglima Garang boleh dibuat mulai jam 12thari esok. Tetapi kaunter AJK akan mula dibuka pada jam 4pm untuk pendaftaran, pembahagian bilik, mengambil baju rasmi & tshirt dan tag peserta. Taklimat akhir akan dibuat pada jam 9 malam semasa makan malam (BBQ) di tempat yang akan dimaklumkan nanti. Pendaftaran kehadiran juga akan dibuat pada hari sabtu di khemah urusetia dan semua peserta dikehendaki menandatangani borang pendaftaran bagi tujuan dilampirkan bersama-sama laporan penuh yang akan dibuat oleh sdr Nazir dan seterusnya akan dikemukakan kepada Dr. Arif.

Untuk makluman juga, semalam saya telah dihubungi oleh PA kepada TNC HEPA, Prof. Ir. Dr. Othman A Karim yang memaklumkan TNC HEPA akan turut hadir semasa perasmian. Saya juga telah berhubung dengan Dr. Arif dari masa ke semasa dan beliau amat gembira dengan perancangan yang telah kita atur termasuk dengan kehadiran YB Timbalan Menteri dan TNC HEP. Justeru itu, marilah kita bersama-sama menjayakan program bersama ini dan berdoalah semoga berjaya.
Salam hormat,

Mohd Noh Md Yunus
Setiausaha Program

Bersama-sama ini dipaparkan buku program yang telah disediakan sebagai panduan...


buku aturcara








No comments:

Post a Comment